Salba

Aici sau Dincolo este Acolo scris,
In inimi batande, in fad necuprins,
Zarit cuvant, citita privire,
Ramane suflare-n nemarginire.

Am spus cu rana, am ascultat zambet
Fericire, crunt abis, gust sfarsit!
Ureche de copil, fir de iarba,
Impartit cu doi intr-o salba.

3 comments on “Salba

  1. Superba melodia,te face sa te gandesti ca nimic nu e vesnic,fericire sau tristete,sunt ca noaptea si ziua. Insa sunt perioade cand parca zilele uita ca urmeaza nopti si noptile uita sa plece.Dar ne place sa credem ca nu exista “eclipse” de genul asta in viata, so we can all be alright…

  2. Cred ca ai dreptate cu bunele si relele,daca nu ar fi rele,nu am sti cand vin lucrurile bune,nu? Important e ca lucrurile rele sa nu marcheze asa de tare incat sa nu ne mai putem bucura de cele bune,cand vin.Pentru ca acelea de obicei sunt putine,si nu dureaza mult. Dar timpul e relativ…so I wish for a day without a night and no night without a day.
    Cineva mereu citeste ce scrii…altfel nu am mai scrie chestii publice,nu? 🙂 Sigur ca mi-a placut blogul, e printre putinele lucruri frumoase si sensibile care mi-au trecut azi prin fata ochilor 😉

    • Merci mult. M-ai incurajat sa mai scriu. Comentariile primite de la tine au facut parte din putinele lucruri de care m-am bucurat in primele zile ale acestei toamne. 🙂 Iti urez sa ti se implineasca cat mai multe din dorinte si vise. N-ai si tu un blog in care as putea citi mai multe franturi din gandurile tale? Mi-ar placea 😉
      Sper sa existe cat mai multe lucruri, chiar si marunte, care sa ne incalzeasca zilele si sa aduca un pic de lumina noptilor si noi sa avem sensibilitatea necesara pentru a le putea observa. 🙂

Leave a Reply

