Pentru mereu…anotimpul meu

Absenta privesc rabdand, cautand…asteptand,
Suflu cald ma tinteste in vechi amurg…curg,
Aud amar, gust nevazut, simt uitand…luptand,
O veche toamna zavorata in gand, luand..frang.

Somnul inexsistentului dintre noi ma trezeste,
Secunda scapata in-al despartirii abis ma loveste,
Respir, tresar, pierd, zbor, dobor, cad, tac, rabd… respir,
Trudesc, lumesc, reusesc, iubesc, amintesc, inspir… delir.


Am visat o viata…o toamna…o zi. De cand am inceput sa ma innec in strafundurile constiintei mi-am zavorat fiecare lacrima, fiecare farama de suflet sfarmat in speranta unei zile. Am atarnat de ea ultimele dorinte pe care am indraznit sa le am. De vro 4 ani, nu mai indraznesc sa doresc…le-am constientizat in neputinta zadarul si eferinatea, dar imi mai colorau clipele cu zambete inocente si priviri pierdute. Acum am doar “vreri” mici comune…Tin minte aniversarea mea de la 19 ani, probabil una dintre cele mai frumoase, care o pastrez aproape de suflet: In fata tortului si a lumanarilor, aud: “Hai…Pune-ti o dorinta!” “Sau mai bine trei!”. Eram asa fericita, cum rareori reusisem sa fiu. Simt cum nu pot, simt cum atata fericire se aduna intr-un nod greu, ce atarna in gat. Totusi atunci am indraznit sa doresc, dupa ce trecuse deja un timp, de cand luasem hotararea sa nu mai doresc, sa traiesc doar pentru ziua ce vine si pentru aproape. S-a implinit dorinta aia! Atunci cred ca a fost ultima data cand mi-am “depozitat” in “eu” dorinte…Cand eram mai tanara insa am pointat zile dea randul catre o zi: 22 noiembrie 2009. Mai sunt 8 zile si cateva ore pana cand va incepe tot ce speram sa fie cea mai fericita zi din viata mea. Cu cat secundele se scurg simt cum neobisnuitul si nebunescul fericit dorit se transforma in gol stins, aproape mort. Ce copil eram!
Am fost si bucurosa in tot acest delir al asteptarii. Sa fie vro 10 ani sau chiar mai mult de cand visez la aceasta zi! In zadar! Agonie… Erau clipe cand ziceam ca nici nu voi ajunge sa respir in aceasta zi :)) .

Din ultima luna imi amintesc cateva replici care m-au facut sa-mi amitesc de toate visele stranse in ea si de ciudatul apropierii ei:
“-Fac ce vreau. Tu nu faci ce vrei. Vrei si lasi sa se piarda.
-Da, fac si eu cate unele care le pot face 🙂 Altele, decat sa vad ca nu pot, mai bine nu incerc
-Aici gresesti. Ca nu incerci”
————————————————–
“-Dar ce vointa ai tu ?
-Am multe…Eu chiar vreau…multe. Cred ca prea multe Si nu stiu cu ce sa incep
-Pentru viitorul apropiat ce vrei ?
-Hmmm.. Cat de apropiat? Maine?
-Cel mai apropiat
-Pai…vreau sa termin de implementat o coada la IA…in noaptea asta
-Ok. Ceva mai indepartat. Pana la sf. anului asta sa zicem
-Ahhh, vreau sa vina noiembrie
-Noiembrie vine si fara vointa ta
-Si nu vreau sa vina…
-A venit deja. Nu suntem in 1 nov ?
-A venit… Deja a venit
-Uite, eu vreau 3 lucruri
-Deci deja tre sa incep sa numar zilele.”
————————————————————
“-Si ce faci de ziua ta? ca acusi se apropie ;))
-Nu stiu inca.”
————————————————————
“Azi 11 noiembrie am fost Cenusareasa…Doar ca pantoful era adidas, castelul era Facultatea de informatica, Zana cea buna era Carmen. Pendula era la fel ca in basm, doar ca arata 2 fara 10 la amiaza, nu miezul noptii si printul…printul nu doar ca lipsea din peisaj, ci nu exista…e basm fara print…de fapt el e, el e un inexistent continuu!”
————————————————————-
“-Mai e o saptamana si un pic pana ma agat de urechile tale. Bem bere bruna…mi-ai promis 😀
-Da, sper…sa ajungem pana atunci.”
————————————————————-

Concluzia: Cel mai sigur, o sa ploua cu lacrimi pentru a spulbera toata inocenta unor dorrinte, sadite in copilarie 🙂

One comment on “Pentru mereu…anotimpul meu

Leave a Reply

