Soare de iunie

Trecusera examenele de sfarsit de an II cu bine 🙂 Un singur 5, la Java, dar ehh, eram multumita si relaxata ca in sfrsit  se terminase ceea ce se numeste “stresiune” 😛 . Am mai ramas o saptamana si ceva apoi in Iasi sa ma bucur de soarele de iunie printre prietenii de acolo si in gradina botanica.
Cu doua zile inainte de a pleca, ma bucuram de razele de soare, pe o banca din Iasi, cand ma suna o prietena:
Ea: Hei. Ce mai faci, mai Ally?
Eu: Bine. Ma las mangaiata. 😀 (hilizeala)
Ea: Cine-i? Zi-mi. Esti cu X? ;;)
Eu: Eiii…varza! Ti-am zis ca suntem prieteni, ca fratii asa. Oricum nu ma lasam mangaiata de el si nici el nu m-ar mangaia…Ce idei iti vin! 😐
Ea: Dar atunci cu cine esti fata?
Eu: Momentan stau singura pe o banca.
Ea: Atunci de ce ai zis ca te lasi mangaiata? De cine? Te-ai imbatat?!
Eu: Nuuu! Eiii, glumeam si eu… de soare, de razele de soare, naaa 😛 .
Ea: Da, stiu ca-ti place sa fii dezmierdata de soare si vant! Nebuno, nu te-ai schimbat!
Eu: Cateodata as vrea sa schimb ceva, sa fie ceva real nu stiu…apoi renunt la idee, ma stii…
Ea: Acu ai ocazia sa scrii ce vrei sa schimbi, sa te gandesti bine, de asta te-am si sunat, sa te rog sa-mi scrii o poezie faina pt Y, hai te rog, sa fie si romantica si pasionala in acelasi timp, si rapid in 20 de min, juma de ora, please, Ally, cer prea mult? :-s
Eu: Nu, fata! Nu eu tre sa-i scriu lui Y! Tu-l iubesti, scriei tu ce simti! Ce te-a apucat, tu esti mai buna la astea! 😛
Ea: Mai Ally, e pentru mine atunci, nici nu-i trimit lui, daca nu vrei, doar stii ca-ti respect dorintele…Dar scrie-mi, te rog, mi-e dor de stilu tau…
Eu: Bine daca nu-i trimiti lui Y ce o sa scriu, ok, iti trimit mesaj, sa vad daca imi vine ceva in minte, nu stiu…oricum va fi ceva de moment, nimic special…o prostioara 😛 .
Ea: Bine, scumpa, merci mult…Te pup!
Eu: Si eu! Pa pa! Wait for the message 😀 !

Am gasit zilele astea “poezioara” pe telefon intamplator si am zis s-o scriu totusi, asa de amintirea catorva minute sub soarele de vara timpuriu. Discutia am redat-o cu destul de real, cam asa fusese 😛 .

Un sfert de ora, soare, o banca pe langa Copou, raze de soare, un telefon, o rugaminte si ganduri amestecate cu dorinte si amintiri, un mesaj:

Dulce imbratisare,
Calda raza de soare,
Vino-ncet si alina,
Lacrima ce suspina.

Te astept cu valul moale,
Ce-ncet se tot indoaie
In dulcea arsa sarutare,
Ce ti-o las sa tot coboare.

Si totusi e pustiu,
E crud si e viu.
Mult romb cenusiu,
Ce varsa sange aramiu.

Leave a Reply

