S-a terminat?!

Probabil ca asta s-ar fi vrut cel mai puternic in trairi articol de pana acum…dar fiecare isi are propriile trairi, care ii sunt de ajuns…totodata nu vreau sa fiu patetica…uneori spun prea multe…fara rost 😦 . Acum poate pentru ca simt atatea, imi vine sa scriu, sa ma descarc, sa sparg acest gol care ma apasa. E clar cand se afirma “s-a terminat” cu totii tindem sa ne gandim la sfarsitul inevitabil a ceea ce a fost candva, iar acum acele clipe nu se mai pot intoarce. Uneori vreau sa cred ca da, in sfarsit, s-a terminat cu lacrimile, durerea,  pesimismul, zidul parca nesfarsit al clipelor pierdute, egoismul, razboiul pentru noi! Nu pot afirma asta pentru ca m-as minti! Dar astazi ceva din mine parca s-a sfaramat, ceva ce aveam pretios, ceva nemarturisit, ceva doar al meu! Victima probabil ca are un nume, da, se numea “Tainic vis”, un vis ce poate ca a facut parte din “Cutezatorii”, un vis poate ceva prea ironic si banal 😀 . M-am saturat sa adun mereu piese dintr-un puzzle, pentru ca, intr-o zi sa le reunesc si sa-i dau acelei imagini aripi sa zboare pentru a deveni “vis implinit”. Deja adunasem prea multe piese, dar din ele nici macar 2 nu se imbinau. 😦 Desi probabilitatea era destul de mare ca macar 2 sa se potriveasca, dat fiind numarul mare de piese si similitudinea formelor si culorilor, ele se incapatanau sa nu se uneasca. Ma saturasem sa adun la infinit piese. Oare faceau parte din jocuri diferite?! Probabil…Tocmai de aceia nu ma mai joc o perioada…Le-am aruncat probabil intr-un coltisor pe undeva…nu mai conteaza…important sa nu mai dau de ele, macar asa curand. Acum cred ca este si o perioada cam delicata in privinta relatiilor, se termina sau nu, se zgaltana, in general ma intristez ca tot aud de lacrimi, nehotarare, sperante frante, durere in ultimul timp. Bine ca nu e cazul meu! 😛 Oare sa ma bucur ca nu fac parte din aceasta categorie sau sa nu 😕 . La mine nu avea ce sa se termine pentru ca nu incepuse nimic nou in ultima vreme. Era acelasi…(gata am aruncat piesele) Ca sa spun sincer sunt inca novice in cazul relatiilor de durata, poate ca mereu m-am temut de aceste clipe de deruta sau pur si simplu nu gasisem ce cautam…(inca nu stiu ce caut, inca nu stiu ce vreau, sau ce caut e prea ireal ca sa existe)…In schimb, mereu mi-am lasat sufletul conectat la aparatele ce tineau parca in viata “Iubirea”. Parca in fiecare zi sufletul era hranit artificial cu amintiri, fantezii si discutii imaginare, i se administra periodic medicamente cu saruturi si imbratisari (visate), si serul transparent al iubirii continua sa treaca din perfuzia fanteziei in sufletul parca deznadajduit, pe care il iriga continuu. Acest proces dura de mult si acum cand orice speranta parca se pierduse ma hotarasc! Opresc toate aceste aparate!

Sufletul traieste etern si fara aceasta iluzie! Pentru ca, daca ma gandesc bine, nici nu cred ca a fost iubire! A fost ca si celelalte: simple “indragosteli’ unilaterale pentru ca eu eram cea care punea de obicei suflet 😦 Spun unilateral pentru ca nu mi s-a intamplat pana acum sa fiu pe aceiasi “unda sentimentala” cu cineva: eu iubeam vs el un bun prieten, eu indifenta vs el tinea la mine, eu indragostita vs el doar dorea (asta a fost cea mai periculoasa marturisesc 😦 ), sau ceva in gen Otilia vs Pascalopol >:) . Oricum toate au trecut si au ramas ceea ce trebuia- “simple amintiriri”. A urmat acea perioada frumoasa, ce am confundat-o cred cu “Iubirea” si care s-a prelungit inutil datorita unei conectari la acele aparate sufletesti care o alimintau artificial in ciuda a multor factori perturbatori. Orice ar fi fost in fond, de la o fantezie juvenila pana la o dragoste adevarata, nu mai conteaza acum cand totul s-a terminat decat ca a fost. Mereu vom fi atrasi de imposibil, asa ca imi inteleg oarecum reactia de atunci si de acum. Daca eu nu ma inteleg, atunci cine 😕 Mereu am vrut sa fiu o enigma si sa apara cineva din neant de undeva, care sa incerce sa ma dezlege! 😛 Si iata acum ce fac, imi pun singura pe tava o parte din cele mai intime ganduri! Ce se intampla cu mine?! De unde extremele astea?! Fara pic de talent am incercat sa descriu niste trairi! Dar a fost in van pentru ca de obicei cand simti atatea esti tentat(a) sa “prestezi atentie” doar la ceea ce simti fara ca sa gasesti cuvintele potrivite pentru a le exprima sau pur si simplu devii “out of words, full of feelings” 😀 . Si stiti care e adevarul despre adevar?! “Doare!”, tocmai de aceia mintim! Dar cand ceva se termina, altceva incepe la fel cum atunci cand se inchide o usa se deschide o fereastra, deci nu trebuie sa plangem atunci cand o iubire se termina, ci sa zambim ca s-a petrecut! 😉

“Iubirea nu este o relatie intre doua persoane. Ea este un stadiu al constiintei tale.“

One comment on “S-a terminat?!

  1. Da!”IUBIREA”nu ne-am fi putut naste fara acest sentiment. Iubim din clipa in care ne nastem si plecam odata cu ea, intr-o alta lume, mai departe… Este normal sa-ti impartasesti trairile,emotiile in scris, uneori e cel mai bun medicament 😉 Pe la varsta ta imi puneam si eu aceleasi intrebari, iar iubirea era o enigma pt. mine. Nici la ora actuala,uneori, nu o inteleg, dar pot spune ca iubirea n-are limite si bariere, nu conteaza cine esti, sau cum arati, ci pur si simplu vine pe neasteptate cand nici nu gandesti cu gandul ;). Noi suntem tot timpul inconjurati de IUBIRE, dar suntem orbi. Suntem orbiti de problemele zilnice, de greutatile cu care ne confruntam si uitam sa ne mai gandim si la EA. Ar mai fi multe de scris despre acest maret cuvant ”IUBIREA”, dar n-ar avea niciun farmec doar asternuta pe hartie, ci trebuie simtita si traita in pielea fiecarei persoane… Iar in incheierea acestui comentariu, ce altceva iti pot ura? SA FII IUBITA! :))

Leave a Reply

