Hi…hi…hi

Am observat cu bucurie ca deja am primit comentarii 😀 Deci merge bine afacerea 😛 sau mai corect: am inceput-o cu bine, zic eu 😉 Acum am un nou “pet” pe care trebuie sa-l hranesc zilnic! Am vazut ca mai am o cateborie: “zambete”, in care inca nu postasem nimic… Aici vreau sa starnesc daca nu rasu’, macar sa detensionez un pic 😛 -poc . Inca nu stiu ce voi scrie…bancuri se gasesc la tot pasu’ si niciodata nu pot spune ca m-am priceput la bancuri 😛 , dar cu toate astea, reuseam destul de des sa starnesc rasul, mai ales cand eram mica( nu ma laud, nu-mi place) 😛 . Verisoara mea, Nadia, care se casatoreste maine( Sa fie intr-un ceas binecuvantat, casa de piatra stiu ca ai, numai s-o termine Cristi) e una dintre martorii hilizelilor pe care le cream :P. Ah ce dor imi e de tine, copilarie! Parca acea perioada a trecut de secole! Dar hai sa ne amintim 8-> .

1. Un moment special a fost la Craciunul din 1991, cand eu i-am recitat foarte timid, poezioara lui Mos Craciun, dupa care primesc entuziasmata cadoul. Dupa care mama si parintii Nadiei se duc la bucatarie sa-l serveasca cu ceva pe Mos Craciun. Nadia imi sopteste la ureche: “Mos Craciun e de fapt Cezar(fratele ei, varu meu)! L-am vazut eu cand s-a schimbat, crede-ma!”! Eu, rusinata de naivitatea de care dadusem dovada, recitandu-i o poezie propiului meu verisor si enervata totodata ca el s-a implicat “intr-un plan macabru de a-si bate joc de mine” si constienta fiind, la varsta aceea, ca “Cezar e baiatul cu care vreau sa ma casatoresc cand voi fi mare”, ma intorc plina de curaj catre Cezar( Mos Craciun) si ii spun tare si raspicat: “Mos Craciun vreau sa te dezbraci!!! Sa vad ce ai sub aceste haine si sub aceasta barba alba!” Toti din camera raman uimiti, iar eu incep sa plang!

Asa s-a terminat o seara de ajun, care se vroia fericita! Dupa cum puteti vedea de mica dezbrac baietii 😛 ! Asa ca pazea baieti, sa nu ramaneti fara haine, ……..pardon barba am vrut sa zic :)) ! Keep in touch, urmeaza episodul 2 la “zambete” cat de curand! 😀

3 comments on “Hi…hi…hi

  1. :)))))! ce frumos era!!! asta e una dintre cele mai frumoase amintiri din perioada copilariei. drept sa-ti spun, in seara aceea aflasem si eu ca Mos Craciun nu exista! iar sufletul meu de copil striga ca nu e adevarat! suparata foc de ‘cruntul’ adevar, ti-am spulberat si tie visul acela, inocent, de copil. cert e ca ramane una din cele mai frumoase amintiri ale noastre. ma bucur mult ca ti-ai adus aminte de ea.
    te pup dulce si te astept maine la nunta. sper sa nu chefuiesti prea tare la nunta lui Tibi, ca sa te mai poti distra si la mine la nunta :p! bine?:)))

  2. buna alexandra. cred ca ai facut o treaba excelenta… ca intotdeauna. sa nu renunti la ideile tale originale. :*

  3. mai ,vroiai sa-l dezbraci pe mos ;)))….frumos k ai amintiri de la 4 ani,…..bine k nu era in comunism craciunu ala:P

Leave a Reply

