Intalnire

Suflet senin, suflet curat,

Te-am întâlnit si nu te-am observat.

Dar am simtit cum m-a atins IUBIREA.

Puterea ei m-a si rapus în imensitate

N-am putut sa ma feresc de mantia de stele

Si de parfumul de iasomie.

M-a atins o raza si am vazut lumina.

De speranta si libertate plina

O clipa doar, s-a dus apoi.

În robie mi s-a transformat IUBIREA.

Aveam un singur gând:

Sa o întâlnesc din nou,

Cu parfum si cu candoare,

Cu suferinta care moare.

Pe aripi de vise sa zbor din nou as vrea

Pâna când ma vei cuprinde

O, suflete!

Cu sarutarea TA.

Leave a Reply

