In gandul meu…

În gândul meu ciresele se coc

În fiecare asfintit de seară

În gândul meu e pururi primavară

Si vara aurie-si face loc.

În gândul meu zapada se adună,

Cernând a basme si a dulci ispite.

În gândul meu stau razele înfipte,

Şi nările mi-aduc cristal de spumă.

Aş vrea să merg pe strada în delir,

Orbecăind prin noapte ore-n sir,

În locuri despre care n-am habar

Cu mâna strecurata în buzunar.

Târziu în anotimp posomorât,

Să cadă frunze peste paşii mei.

Şi sa-mi arunc esarfa de la gât,

Să-mbratisez copacii pe alei.

În gândul meu dorm păsări obosite

Si îndelung sopteste-ncet izvorul.

În gândul meu beau versuri cu ulciorul

Si firul ierbii uneori ma-nghite.

În gândul meu rostesc taceri profunde,

Şi port o lacrimă din chin dumnezeiesc

În gândul meu infinităţi unesc,

Ascund ce nimeni n-ar putea ascunde.

2 comments on “In gandul meu…

  1. in gandul meu ,cernut azi de cenusa ,/nuferii-mi stau blanzi si neinfricati,/au plans destul de soarta lor cea cruda/ azi sunt mandrii ,drepti ca niste brazi/.

Leave a Reply

